חנוכת בית וקביעת מזוזה במרכז הרפואי החדש של מכבי בפרדס כץ

    עפר גדנקן No Comments on חנוכת בית וקביעת מזוזה במרכז הרפואי החדש של מכבי בפרדס כץ
    14:58
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן מציגה: המתנה של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר לטובת החברים, ופותחת את המרכז הרפואי החדש ברחוב המכבים שבשכונת פרדס כץ בבני ברק. מדובר בחלק ממהלך משמעותי של מכבי להרחיב את פריסת השירותים בתוך העיר לנגישות מרבית, המציע מרכזים חדישים, מפוארים ומרווחים המצוידים במיטב האבזור המתקדם לטובת החברים.

    המרכז נפתח ונחנך במעמד קביעת מזוזה בהשתתפות רב העיר הספרדי של בני ברק, מרן הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, וכן בכירי הנהלת מכבי – ראש מחוז המרכז מר דניאל ברמן, המנהל הרפואי ד"ר יאיר זלצברג, מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן, סגן מנהל המרחב ר' יוסף בינדר ונוספים.

    במרכז הרפואי החדש שנפתח לטובת תושבי פרדס כץ ניתן לקבל מגוון רחב של שירותי בריאות בהתאמה לצרכים המקומיים – רפואת ילדים, שירותי מעבדה, מזכירות רפואית ובקרוב גם רפואת משפחה ונשים מקצועית, המוענקים לחברי מכבי על ידי מיטב הרופאים המומחים והצוותים המקצועיים של מכבי. אחרי תקופת ההכשרה של המבנה והשיפוץ החדשני, חברי מכבי יכולים ליהנות ממרכז רפואי חדיש שבתוכו יכולים לקבל את המענה היעיל ביותר על ידי הצוותים המומחים.

    המרכז הרפואי החדש של מכבי ממוקם ברחוב המכבים 59 א', והוא יעניק מעתה שירותי בריאות מתקדמים עבור אוכלוסייה רחבה של שכונת פרדס כץ המתפתחת. בגלל חשיבותו האסטרטגית ומיקומו המרכזי המאפשר נגישות לאוכלוסייה רחבה, החליטו במכבי לפתוח את המרכז הרפואי החדש והמתקדם ברחוב זה לטובת החברים.

    המרכז הרפואי החדש הינו חלק מפריסת מרפאות רחבה של מכבי בבני ברק, המאפשרת לתושבים מכל חלקי העיר לקבל את שירותי הבריאות הטובים ביותר הכי קרוב לבית. פריסת המרפאות הרחבה, לצד המרכז הרפואי הגדול ברחוב רבי עקיבא וברחוב כהנמן, מספקים יחד מעטפת בריאות נגישה ומותאמת לכולם.

    רב העיר הספרדי של בני ברק, הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א: זה דבר חשוב מאד לאפשר לאנשים לקבל רפואה קרוב לביתם וללא טורח. שתהיה לכם ברכה והצלחה ושלא תצא תקלה תחת ידכם".

    ראש מחוז המרכז, מר דניאל ברמן: "אנו שמחים להמשיך לפתח ולשדרג את השירותים שלנו בעיר בני ברק לטובת התושבים. כארגון בריאות מוביל שלמעלה ממחצית מתושבי בני ברק חברים בו, מכבי רואה מחויבות להמשיך להוביל את הסטנדרטים הגבוהים ביותר לרווחת החברים. המרכז הרפואי החדש נותן מענה לאוכלוסייה רחבה בשכונת פרדס כץ, ואנו נמשיך גם בעתיד להרחיב את השירותים לטובת כל התושבים".

    מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "לחברי מכבי מגיע לקבל את שירותי הבריאות הטובים והאיכותיים ביותר. עכשיו גם תושבי פרדס כץ מקבלים את הטוב ביותר עם המרכז הרפואי החדש שנפתח בשכונה. אנחנו נמשיך להרחיב את השירותים בעיר ולספק מענה נגיש לתושבים חברי מכבי".



    0 תגובות